Rada Społeczno-Biznesowa
Rada Społeczno-Biznesowa jest ciałem doradczym, którego celem jest wspieranie SGTiH Vistula we wszystkich zadaniach związanych z rozwojem naukowym i dydaktycznym uczelni, w szczególności poprzez proponowanie kierunków działalności, inicjowanie wspólnych przedsięwzięć, a także kreowanie wizerunku i popularyzowanie przedsięwzięć Rady w otoczeniu społeczno-gospodarczym.
Skład Rady Społeczno-Biznesowej:
- Aida Bella – ekspertka w dziedzinie komunikacji, PR i marketingu sportowego
- Dominik Borek – dyrektor Departamentu Turystyki, Ministerstwo Sportu i Turystyki
- Viktoria Chmielewska – prezes zarządu, Inward Experience Agency
- Mateusz Czerwiński – prezes zarządu, Warszawska Organizacja Turystyczna
- Edyta Dróżdż – właścicielka, Level+
- Marzena German – ekspert ds. obsługi medialnej i komunikacji zewnętrznej, Wakacje.pl
- Joanna Gorczyca – dyrektor Biura Zrównoważonego Rozwoju, PZU
- Grażyna Grot-Duziak – właścicielka, MICE Expert
- Andrzej Hulewicz – wiceprezes, Grupa Mazurkas
- Agnieszka Kalinowska – senior manager media relations & PR Poland & Eastern Europe, Accor Services Poland
- Grzegorz Karolewski – commercial director, ETI Podróże
- Magdalena Kondas – redaktorka naczelna, MeetingPlanner.pl
- Anna Księżnik – prezeska zarządu, Primespeakers
- Emilia Kubik – director of Polish Office, Travel Advance; członkini zarządu, SITE Poland
- Agnieszka Kułaga – CEO, Alloweat
- Aneta Lewandowska – general manager, Sofitel Warsaw Victoria
- Mateusz Lewandowski – dyrektor sprzedaży, Louvre Hotels Group
- Marzena Markowska – redaktorka naczelna, WaszaTurystyka.pl
- Sebastian Nasiłowski – CEO, Tourist Polska; członek zarządu, Polska Izba Turystyki
- Davide Odella – członek zarządu, Expo XXI Warszawa
- Żaneta Rybak – właścicielka, Gabinety Puławska 12
- Magdalena Sidorowicz – dyrektor sprzedaży i marketingu, Arche SA
- Izabela Stelmańska – zastępca dyrektora, Departament Kultury, Promocji i Turystyki, Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie; prezes zarządu, Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna
- Karolina Stępniak – redaktorka naczelna, Świat Hoteli, Horecanet.pl; dyrektorka wydawnicza; właścicielka, BROG B2B
- Agnieszka Stryjecka – dyrektorka ds. marketingu, SIXT Polska
- Bartłomiej Szmajdziński – dyrektor HR Region EE, Essendi Poland
- Barbara Świderska – właścicielka, Dream Events; prezes zarządu, MPI Poland Chapter
- Ireneusz Węgłowski – prezes zarządu, Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego
- Dorota Wojtczak – dyrektorka marketingu, Live Age
- Łukasz Załuski – redaktor naczelny, National Geographic Polska
- Tomasz Zganiacz – CFO / vice president, Levann
Radzie Społeczno-Biznesowej przewodniczy Bartłomiej Szmajdziński, dyrektor HR Region EE, Essendi Poland.
Do zadań Rady należy w szczególności:
- doradztwo w ewaluacji programów kształcenia studiów wyższych, studiów podyplomowych oraz kursów dokształcających,
- organizacja i współorganizacja krótkich form dydaktycznych umożliwiających zdobycie kwalifikacji pożądanych na rynku pracy, w tym studiów podyplomowych i kursów dokształcających,
- pozyskiwanie dla każdej realizowanej na studiach wyższych w SGTiH Vistula specjalności partnerów: strategicznego, biznesowego oraz medialnego,
- organizacja praktyk i staży dla studentów SGTiH Vistula,
- przyznawanie nagród za najlepszą pracę dyplomową lub raport badawczy,
- zlecanie tematów badawczych i wsparcie w realizacji projektów badawczych SGTiH Vistula,
- pomoc organizacyjna i merytoryczna w organizacji konferencji i seminariów oraz publikacji naukowych SGTiH Vistula,
- wspieranie transferu wiedzy między SGTiH Vistula a otoczeniem społeczno-gospodarczym,
w tym przedsiębiorstwami, organizacjami państwowymi i samorządowymi oraz instytucjami badawczymi, - tworzenie platform wymiany opinii akademickiej i biznesowej,
- inicjowanie nowych form współpracy pomiędzy członkami Rady a SGTiH Vistula.