Pytania i odpowiedzi
Potrzebujesz pomocy? Odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania
Wsparcie techniczne
Dlaczego nie dostaję wiadomości na prywatny e-mail?
Korespondencja odbywa się wyłącznie na adresy mailowe w domenie @stu.vistula.edu.pl. Studenci otrzymują od nas wiadomość mailową z wygenerowanym kontem pocztowym w domenie Vistuli. Adres ten będzie wpisany w USOSweb jako podstawowy adres do korespondencji z Uczelnią.
Mam nieaktywny profil, co mam zrobić?
Jeżeli masz już login i hasło, a nie możesz się zalogować, skontaktuj się z naszym działem IT na adres: ict-help@vistula.edu.pl. Nowi studenci, którzy nie otrzymali maila z informacjami o sposobach logowania się, powinni skontaktować się z Działem Rekrutacji. Studenci, którzy kontynuują naukę, a ich konto po semestrze przestało być aktywne, powinni skontaktować się ze swoim opiekunem kierunku w Dziekanacie.
Gdzie zgłaszać wszelkie problemy z APD?
Prosimy o mail na adres apd@vistula.edu.pl
Nie mam, bądź mam złą legitymację, co mam zrobić?
Prosimy o mail na adres: ict-help@vistula.edu.pl
Dlaczego długo czekam na odpowiedź działu IT?
Staramy się odpowiadać w przeciągu 24 godzin, ale przy dużej ilości zgłoszeń czas ten może się wydłużyć.
Nie ma mnie na liście studentów na platformie Platon, co mam zrobić?
Konto na platformie Platon zostanie stworzone następnego dnia po wygenerowaniu maila w domenie @stu.vistula.edu.pl. W przypadku problemów technicznych z platformą, poprosimy o mail na: ict-help@vistula.edu.pl .
Jak podłączyć się do lekcji online?
Linki do lekcji online umieszczają wykładowcy na platformie Platon w szczegółach danego przedmiotu. Czasami linki do zajęć są wysyłane przez wykładowców na maila vistulowego studentów.
Gdzie są moje oceny?
W systemie USOSweb.
Zapomniałem hasła, co mam zrobić?
Napisać na ict-help@vistula.edu.pl z prywatnego adresu użytego w czasie rekrutacji.
Gdzie znajdę hasło do Wi-Fi?
Przy Ochronie na ścianie w holu głównym Uczelni.
Jak skontaktować się z pomocą techniczną?
Poprosimy o mail na adres: ict-help@vistula.edu.pl
Gdzie znajdę instrukcje obsługi do poszczególnych serwisów?
Instrukcje znajdują się w serwisach, których dotyczą.
Jak się zalogować do systemów Vistuli?
Do wszystkich systemów można zalogować się jednym kontem – kontem pocztowym w domenie @stu.vistula.edu.pl, oprócz platformy do języków obcych Rosetta Stone – TellMeMore.
Co mogę załatwić w każdym z systemów?
- USOSweb – plan zajęć, kontakt do wykładowcy, informacje o przedmiotach, rejestracje na zajęcia, oceny końcowe, stypendia (wypełnianie druków i odbieranie decyzji), ankiety, płatności (numer konta, środki rozliczone i nierozliczone, itd.), podania studenckie.
- APD – system do procedowania ostatnich kroków przed obroną pracy dyplomowej (przesyłanie pliku pracy, antyplagiat, wpisywanie recenzji, akceptacja pracy przez promotora).
- Platon – platforma do nauki zdalnej, bądź wspomagająca zwykłe zajęcia. Wykładowca może umieszczać w niej linki do zajęć, dodatkowe materiały, testy i egzaminy, itd.
- Rosetta Stone – TellMeMore – platforma do nauki języków obcych.
Jakie są systemy IT w Uczelni?
- USOSweb,
- APD,
- Platon,
- Rosetta Stone – TellMeMore.
Jak zrestartować hasło do poczty?
Napisz na ict-help@vistula.edu.pl. Chyba, że chcesz je zmienić, ale znasz stare, wtedy możesz zrobić to samemu na stronie poczty Vistulowej.
Jak się zalogować do systemu uczelnianego?
Po złożeniu dokumentów w Dziale Rekrutacji i przyjęciu na studia, w ciągu kilku dni od zapisu otrzymasz loginy do poszczególnych systemów uczelnianych wraz ze szczegółową instrukcją, jak z nich korzystać.