Pytania i odpowiedzi
Potrzebujesz pomocy? Odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania
Sprawy studenta zagranicznego
Czy Uczelnia prowadzi kursy przygotowawcze?
Tak, informacje o nich możesz znaleźć tutaj: https://apply.vistula.edu.pl/en_GB/institutions/institution/1-vistula-university.
Nie mam zaświadczenia lekarskiego, czy mogę je otrzymać na Uczelni?
Tak, jeśli nie posiadasz zaświadczenia lekarskiego, możesz je otrzymać od naszego lekarza uniwersyteckiego (koszt 60PLN).
Co to jest zaświadczenie lekarskie?
Jest to zaświadczenie od lekarza stwierdzające, że nie ma żadnych przeciwwskazań czy ograniczeń do studiowania.
Muszę złożyć oryginalne dokumenty. Gdzie muszę się udać?
Po przyjeździe masz 2 dni na złożenie oryginałów dokumentów w Dziale Rekrutacji, pokój nr 28.
Potrzebuję pomocy przy ubieganiu się o Kartę Pobytu. Czy ktoś może mi w tym pomóc?
Przyjdź do pokoju nr 307. Pomożemy w sprawie dokumentów.
Jestem nowoprzyjętym studentem, ale potrzebuję potwierdzenia w celu otrzymania Karty Pobytu. Gdzie mogę je otrzymać?
Odpowiednie potwierdzenie możesz otrzymać w Dziekanacie – pokój nr 108.
Czy ktoś może mnie oprowadzić po Warszawie?
Tak, nasza Uczelnia oferuje studentom specjalny program mentorski. Aby uzyskać pomoc osobistego Mentora, napisz na adres: https://vistula.broaddy.com/register/international.
Jestem nowym studentem pochodzącym z zagranicy. Potrzebuję kogoś, kto odbierze mnie z lotniska.
Możesz zgłosić się do programu mentorskiego, a zostanie Ci przydzielona osoba, która pomoże Ci zadomowić się w Polsce. Możesz zgłosić się tutaj: https://vistula.broaddy.com/register/international.
Czy mogę osobiście zgłosić się do działu finansowego i tam porozmawiać o zwrocie opłat?
Niestety nie, jedyny sposób na skontaktowanie się tym działem to wysłanie e-maila na adres: refund@vistula.edu.pl.
Z kim mogę porozmawiać o zwrocie opłat?
Skontaktuj się z: refund@vistula.edu.pl.
Skreślono mnie z listy studentów. Czy mogę ubiegać się o ponowne przyjęcie na Uczelnię?
Możesz ubiegać się o ponowne przyjęcie na Uczelnię po uiszczeniu wszystkich zaległych opłat. Musisz uiścić zarówno opłatę rekrutacyjną, jak i odpowiednie czesne.
Zostałem przyjęty na semestr jesienny, ale czy mogę odroczyć studia do semestru wiosennego?
Tak, możesz samodzielnie ponownie złożyć wniosek o przyjęcie na semestr wiosenny. Poinformuj nas również pod adresem: admin2@vistula.edu.pl.
Nie chcę już studiować. Co muszę zrobić?
Wniosek o rezygnację ze studiów należy złożyć w Dziekanacie za pośrednictwem systemu USOS.
Czy ktoś inny może zapłacić za moje studia?
Tak, ale pamiętaj o podaniu prawidłowych danych studenta/kandydata w tytule przelewu: imię, nazwisko i numer legitymacji studenckiej.
Jestem studentem, czy mogę zapłacić za studia na Uczelni?
Tak, możesz przyjść do Kwestury i tam zapłacić – gotówką lub kartą.
Chcę otrzymać zwrot pieniędzy, jak to zorganizować?
Napisz na adres: refund@vistula.edu.pl. Zapoznaj się także z treścią umowy, §4, streszczenie 8-16.
Jestem studentem, chcę opłacić kolejny semestr/rok.
Napisz na adres: kwestura@vistula.edu.pl ze swojego studenckiego konta pocztowego i poproś o fakturę.
Potrzebuję potwierdzenia, że jestem studentem. Potrzebuję dokumentów do wizy.
Jeśli już jesteś studentem i studiowałeś co najmniej 1 semestr, prosimy o kontakt z Dziekanatem. W razie pytań, skontaktuj się z Dziekanatem: https://www.vistula.edu.pl/en/students/deans-office Możesz również napisać na adres: student.affairs@vistula.edu.pl lub k.ciechowicz@vistula.edu.pl
Chcę zapewnić sobie miejsce zamieszkania, gdzie mogę je zarezerwować? Czy posiadacie akademik?
W celu uzyskania pełnych informacji o możliwościach zakwaterowania prosimy o kontakt na adres accommodation@vistula.edu.pl. Uczelnia Vistula oferuje prywatne akademiki, jak również własny akademik. Koszt to 210 euro miesięcznie.