UMÓW SIĘ NA INDYWIDUALNĄ KONSULTACJĘ Skorzystaj teraz

Strona główna / Uczelnia / Kadra / mgr Adam Latek

mgr Adam Latek

mgr Adam Latek
e-mail: a.latek@vistula.edu.pl
Wydział: Turystyki i Rekreacji
Kierunek kształcenia: Turystyka I Rekreacja/Turystyka I Hotelarstwo

Pasjonat hotelarstwa. Doradca hotelowy i projekt manager. Absolwent Wyższej Szkoły Turystyki i Rekreacji w Warszawie o specjalności hotelarstwo oraz Absolwent Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Warszawie o specjalności Zagospodarowanie turystyczne. Od ponad 26 lat związany z branżą usług hotelarskich. Brał udział w otwarciach ponad 16 hoteli sieciowych i nie sieciowych w Polsce i Irlandii. Pracował dla takich sieci jak: Accor, IHG, Choice Hotels, Hilton. Współpracował z grupą Tifco ltd. zarządzającą hotelami sieci IHG i kilkunastoma hotelami niezależnymi w Irlandii. Współpracuje z inwestorami hotelarskimi w zakresie planowania i uruchomienia obiektów hotelowych oraz ich zarządzanie. Licencjonowany trener programu Food and Beverage stowarzyszenia przewoźników lotniczych IATA. Aktywnie działa i współpracuje w projektach dotacji unijnych dla Techników Hotelarskich w Polsce jako trener i praktyk hotelarstwa. Piszę artykuły dla czasopism magazynów branżowych.  Członek Jury podczas pierwszego konkursu międzynarodowego stowarzyszenia A.I.C.R. na najlepszego recepcjonistę Roku w 2016 roku. Wraz z zespołem praktyków tworzy i generuje ankiety badawcze mające wpływ na dalszy rozwój branży. Współautor projektu układania standardów i procedur dla hoteli „Bezpieczna gościnność w hotelach w czasach koronawirusa” Podczas rozpoczęcia i w trakcie trwania pandemii. Pełni funkcje Sekretarza w Polskie Izbie Hotelarzy. Konsultant i doradca hotelowy dla technologii i rozwiązań informatycznych w hotelu. Współpracuje z wieloma dostawcami narzędzi IT, gdzie wdrażane są nowoczesne rozwiązania operacyjne w hotelu.

Zainteresowania dydaktyczne/badawcze:

  • Technologie hotelarskie w zastosowaniu praktycznym i użytecznym
  • Międzynarodowe systemy i łańcuchy hotelowe oraz rozwój globalny
  • Systemy rezerwacyjne OTA i wpływ na automatyzacje w turystyce i hotelarstwie
  • Zarządzanie strategiczne technologiami hotelarskimi oraz skuteczne wykorzystanie w praktyce operacyjnej hotelu.
  • Narzędzia mierzące jakość świadczenia serwisu hotelarskiego.
  • Elementy Revenue Managementu i zarządzania strategią sprzedaży na podstawie market segmentów.
  • Wpływ Technologii hotelarskich na zarządzanie kapitałem ludzkim.
Uczelnia realizuje projekty
współfinansowane ze środków Unii Europejskiej
Akademia Finansów i Biznesu Vistula

Akademia Finansów i Biznesu Vistula

Szkoła Główna Turystyki i Hotelarstwa Vistula

Szkoła Główna Turystyki i Hotelarstwa Vistula

Ta strona internetowa wykorzystuje ciasteczka (cookies), by polepszyć Twój komfort korzystania z naszej strony. Aby nadal móc korzystać z tej strony, musisz wyrazić zgodę na nasze wykorzystanie tych plików. Sprawdź szczegóły.